Hola! Som el Víctor, el Diego i el Pol de 4t A.
Us recomanem la pel·lícula de” SUPER MARIO” perquè creiem que té molt misteri i creiem que us pot agradar.
Va de dos fontaners, un es diu Mario i l’altre es diu Luigi, que es fiquen a una altra dimensió. El Mario cau al regne dels bolets i el Luigi cau al regne obscur. El Mario es va trobar un bolet parlant que es deia Toad. El Toad va portar a en Mario a la reina, però uns bolets guàrdies els van aturar el pas. Però el Toad els va distreure amb menjar i el Mario es va colar. El protagonista per fi va trobar a la princesa que es deia Peach. La Peach era una humana i es va adonar que ell també era un humà.
Esperem que la gaudiu!!!