Benvinguts i benvingudes, famílies, alumnes i mestres de l’escola Edumar.
Avui dia a l’escola Edumar s’està jugant molt al tenis taula. Sabeu que el tennis taula va néixer a Anglaterra a finals del segle X.
Els alumnes de 4t i 6è porten pales de tenis taula de casa i, tot i que no les portis, hi ha a l’escola. Podem jugar durant dues estones, a l’hora del pati del matí i de la tarda. Aleshores, ens organitzem fent partides a 7 punts perquè juguin tots i totes.
Adéu!!
Autors: Lucas L. i Enzo (4t A)