Benvinguts i benvingudes!
Avui dia, a l’escola Edumar, hi ha una nova bibliotecària endreçant la biblioteca de l’escola. A l’hora del pati i al menjador, podem anar a llegir una estona. En concret, a l’hora del menjador, només podem anar dos dies: els dijous i els dimarts.
A totes les classes, la bibliotecària ha endreçat els llibres i ha posat gomets de colors per diferenciar segons les edats i les categories. També podem agafar els llibres de l’escola per llegir-los a casa, però després els hem de tornar en bon estat.
Autora i autor: Lucas i Iria.